Logo parteneri   |   Despre noi   |   Membri   |   Regulament   |   Copyrights   |   Contact
CAUTARE
LIKE US
online
Asociatia TuristMania
Cabane si Refugii
Cluburi montane
Salvamont Romania

Trail Running

Beneficiile trail running-ului Se stie ca alergatul pe poteci, pe trasee montane este mai putin solicitant pentru corp decat alergatul pe asfalt. Pe trasee corpul tau aterizeaza diferit cu fiecare pas pe care il faci, ajutand la reducerea accidentarilor datorate suprasolicitarii. Alergarea pe trasee, cu variatia de ... DETALII
Hidratare la maraton Este o intreaga teorie in legatura cu hidratarea in eforturile de lunga durata. E indicat sa pornesti la cursa bine hidratat; de preferat cu izotonic, daca e vorba de un efort care dureaza mai mult de 1 ora. Rehidratarea este bine sa inceapa cam dupa 25-30 minute de efort, chiar daca nu a aparut ... DETALII
Pregatirea mentala in ziua competitiei Pregatirea mentala este foarte importanta si in acelasi timp si grea. Pentru ca un concurs e mai mult decat un antrenament, e o proba cu tine insuti in primul rand si apoi o competitie cu ceilalti. Asadar, cum te pregatesti? Poti simula momentele dinaintea competitiei odata cu alergarea lunga din ... DETALII
Postura corecta in timpul alergarii Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac majoritatea alergatorilor este aceea ca nu sunt preocupati de tehnica de alergare, ci doar de acumularea kilometrilor. Avand o tehnica de alergat nepotrivita iti vei supune corpul unei uzuri si oboseli inutile. Este foarte important sa te concentrezi ... DETALII