Logo parteneri   |   Despre noi   |   Membri   |   Regulament   |   Copyrights   |   Contact
CAUTARE
LIKE US
online
Asociatia TuristMania
Cabane si Refugii
Cluburi montane
Salvamont Romania

Postura corecta in timpul alergarii

Postat de: moderator, ultima actualizare: 17 Noiembrie 2018

Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac majoritatea alergatorilor este aceea ca nu sunt preocupati de tehnica de alergare, ci doar de acumularea kilometrilor. Avand o tehnica de alergat nepotrivita iti vei supune corpul unei uzuri si oboseli inutile.

Este foarte important sa te concentrezi asupra pozitiei corpului in timpul alergarii, mai ales atunci cand te simti obosit, pentru ca acela este momentul in care consumi mai multa energie datorita unei posturi neadecvate.

Pentru a avea o postura corecta, verifica urmatoarele lucruri: capul trebuie sa fie ridicat, cu barbia scoasa in afara, nu indreptata spre piept, umerii trebuie sa fie relaxati si pieptul sa fie putin scos in fata iar bratele sa se miste usor, in balans, pe langa corp.

De asemenea, ar trebui sa mentii o frecventa a pasilor cat mai constanta (intre 170-180 pasi pe minut) pentru a economisi energie.

Articol vizualizat o data


Articole din categoria Trail Running


Hidratare la maraton Este o intreaga teorie in legatura cu hidratarea in eforturile de lunga durata. E indicat sa pornesti la cursa bine hidratat; de preferat cu izotonic, daca e vorba de un efort care dureaza mai mult de 1 ora. Rehidratarea este bine sa inceapa cam dupa 25-30 minute de efort, chiar daca nu a aparut ... DETALII
Beneficiile trail running-ului Se stie ca alergatul pe poteci, pe trasee montane este mai putin solicitant pentru corp decat alergatul pe asfalt. Pe trasee corpul tau aterizeaza diferit cu fiecare pas pe care il faci, ajutand la reducerea accidentarilor datorate suprasolicitarii. Alergarea pe trasee, cu variatia de ... DETALII
Pregatirea mentala in ziua competitiei Pregatirea mentala este foarte importanta si in acelasi timp si grea. Pentru ca un concurs e mai mult decat un antrenament, e o proba cu tine insuti in primul rand si apoi o competitie cu ceilalti. Asadar, cum te pregatesti? Poti simula momentele dinaintea competitiei odata cu alergarea lunga din ... DETALII
Adaptarea organismului in timpul mersului Adaptarea trebuie sa se efectueze treptat, prin evitarea eforturilor inutile si folosirea rationala a terenului. * La pornire se va merge mai lent. *Ritmul de deplasare va fi in functie de caracteristicile terenului. *Pe terenurile uniforme se va merge intr-un ritm ... DETALII

Lista comentarii

Trebuie sa fiti logat
pentru a putea adauga comentarii!